Subject: FW: Koplimäe 10
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 08:38:42 +0200

Palun reg

From: Andre Mägi <[email-masked]>
Sent: Friday, January 31, 2025 8:31 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: FW: Koplimäe 10

Tere Krista,

Saadan korrigeeritud projekti Teile ülevaatamiseks.

Kui see selliselt sobib, siis vormistaksime ära ja lisaksime EHR-i

Lugupidamisega,

Andre Mägi

Projektijuht

+372 5684 7171

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Priit Põltsama | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 30. jaanuar 2025 16:39
To: Aimar Parm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Andre Mägi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Koplimäe 10

Tere.

Lingilt leiate muudetud projekti.

Palun saatke see Transpordiametile üle vaatamiseks. Kui nele sobib siis
allkirjastame ja saate selle EHR-i laadida.

<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/s/Documents/EiE6Bj9LQqBBtFYJIPIQm24B4
hrOVNNthaC5z6g9h3udxw?e=2dGUf2>  2025-01-30 Muudetud projekt tellijale

Lugupidamisega

Priit Põltsama, BSc
projektijuht
mob: +372 5363 7367
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.